پزشکی در اوکراین
نوشته شده توسط : jvnproc

تحصیل پزشکی در اوکراین: اوکراین یکی از محبوب ترین مقصدها در جهان برای دانشجویان بین المللی پزشکی از سراسر جهان است که به دنبال تحصیل پزشکی هستند. در پاسخ به تقاضای دانشجویان بین‌المللی پزشکی، اکثر دانشگاه‌های پزشکی برنامه‌های تحصیلی پزشکی انگلیسی (پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و غیره) را معرفی کرده‌اند.

دانشگاه های اوکراین در بین دانشجویان آسیا (هند، پاکستان، بنگلادش و غیره)، آفریقا (نیجریه، مراکش، تونس، الجزایر، کنگو، گینه و غیره) و خاورمیانه (عربستان سعودی، لبنان، کویت، یمن) بسیار محبوب بوده اند. ، عراق و غیره) از سالها قبل.

اکثر دانشگاه های پزشکی در اوکراین در سطح بین المللی شناخته شده هستند و آموزش پزشکی با کیفیت خوبی ارائه می دهند. مدارک تحصیلی اکثر دانشگاه های اوکراین تقریباً در تمام کشورهای آسیایی و آفریقایی و توسط WHO (سازمان بهداشت جهانی) به رسمیت شناخته شده است.

درمورد تحصیل پزشکی در کانادا و اخذ مدرک MBBS  بیشتر بدانید.

به عنوان مثال، برای کار در هند به عنوان یک پزشک، پزشک فارغ التحصیل از اوکراین باید فقط آزمون غربالگری MCI (شورای پزشکی هند) را بگذراند. پس از ثبت نام MCI، دکتر اوکراینی حتی بیشتر از کسانی که از هند فارغ التحصیل شده اند، به لطف قرار گرفتن در معرض سیستم های پزشکی اروپایی، قدردانی می کنند. این واقعیت برای کشورهای در حال توسعه بیشتر معتبر است.

با این وجود، مدارک پزشکی اوکراینی به طور خودکار در همه کشورهای اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا به رسمیت شناخته نمی شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طول دوره تحصیل دکترای تخصصی پزشکی بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

پس از اتمام دوره های تحصیلی پزشکی، دانشجویان کارشناسی ارشد این فرصت را دارند که تخصص بالینی (دستیاری) و پروژه های تحقیقاتی خود را طی 3 تا 6 سال دوره تحصیلات تکمیلی ادامه دهند و تخصص های پزشکی، دندانپزشکی یا داروسازی یا Ph.D را دریافت کنند. مدرک تحصیلی زیر نظر اساتید مجرب

چرا در اوکراین پزشکی بخوانیم؟

اکثر دانشجویان بین المللی به دلایل متعددی توسط دانشگاه های اوکراین جذب می شوند که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

فرآیند ساده درخواست و پذیرش،

امکان تحصیل به زبان انگلیسی یا فرانسه

شهریه کم و هزینه زندگی،

محیط چند فرهنگی غنی و گسترش دهنده زندگی دانشجویی و حس زندگی،

کیفیت خوب آموزش،

همچنین در زمینه طول دوره تحصیلی پزشکی در خارج از کشور بیشتر بدانید.

دانشگاه های پزشکی در اوکراین

همه چیز را در زمینه تحصیل پزشکی در مقطع دکترا خارج از کشور بدانید.

اکثر دانشگاه های پزشکی اوکراین دارای برنامه های انگلیسی، اوکراینی و روسی هستند. دانشجویان بین المللی که مایل به تحصیل به زبان اوکراینی یا روسی هستند، ابتدا باید دوره مقدماتی یک ساله روسی را بگذرانند. اکثر دانشجویان بین المللی توسط برنامه های پزشکی انگلیسی (پزشکی عمومی، دندانپزشکی، داروسازی و غیره) جذب می شوند. آنها بیش از 20 دانشگاه پزشکی در اوکراین هستند.





:: موضوعات مرتبط: مهاجرت , ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: